loading...
عاشقانه
آتنا بازدید : 8 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

 

هر جا که باشم همینم یک عاشق


 هر جا که باشم دور از تو یا در کنار تو همینم یک مجنون


فرقی ندارد کجا باشم چه کسی باشم یا در چه حالی باشم


من همینم یک دلداده


نه برای کسی هستم نه برای خودم


من تنها برای تو هستم


مهم نیست که یک دیوانه ام مهم نیست که لحظه به


لحظه دلتنگم مهم این است که دوستت دارم


هر جا که باشم به یادت هستم


یاد تو تکرار زیبای لحظه های عاشقیست


لحظه های من پر از عشق است


تکرار ان پر از جنون و دیوانگی


فرقی ندارد تو مرا بخواهی یا نخواهی


فرقی ندار تو مرا دوست داشته باشی یا نداشته باشی


مهم این است که من فقط تو را میخواهم


هر کجا بروی به دنبالت میایم


می ایم تا به تو برسم


زندگی را با تمام زیباییهایش بدون تو نمیخواهم


زندگی را با تمام سختی هایش فقط با تو میخواهم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 298
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 228
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 254
  • بازدید ماه : 452
  • بازدید سال : 1,524
  • بازدید کلی : 152,408
  • کدهای اختصاصی